Nespolehlivé DHL a marketingové kecy

Světově známá firma DHL se všude prezentuje, jaké má perfektní služby, marketingově se přetřásá s okázale usměvavými lidmi v idealizovaném procesu, a navíc se chlubí, jak jsou oficiální dopravní partner Ferrari. Prakticky však fungují jak „Lojza z paseky v Horní Dolní“, neboť konkrétně v pátek 11.3.2022 potvrdili uloženou zásilku v Hradci Králové se 100% dodáním do Hořic v pondělí 14.3.2022. Jednalo se o důležitý díl, na kterém záviselo dokončení zakázky s návazností na odvoz již objednaným kamionem hned na druhý den 15.3.2022.

A výsledek ? Slavné DHL v pondělí 14.3.2022 nic nepřivezlo ani přes opakované urgence, a ještě s drzostí řeklo, že to přivezou až další den, tedy 15.3.2022. No a jestli se nám to prý nelíbí, tak si pro to můžeme přijet sami na depo v Hradci Králové“. Tomu říká DHL služby jako pro Ferrari ? Za co chtějí platit, když to nedovezou včas a ještě si pro to má zákazník přijet sám ? To je nejen ostuda v tržním hospodářství, odraz diletantského řízení, ale též potupa na propojení s Ferrari, kdy to má naopak negativní efekt. Zase se v praxi potvrzují marketingové kecy a PR pohádky nad funkční realitou. Těším se, až je zase někde zažiju se chvástat na nějakých výstavách nebo v tendrech na dopravu, tak jim připomenu popsanou negativní zkušenost. Vždy vše slibují jako komunisti v roce 1948, ale pak to nedodržují.

DHL

10 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Telemarketing

xxxxx