top of page

Neuznávané reklamace II

Aktualizováno: 26. 2. 2022

Před dvěma dny kolega z redakce zveřejnil příspěvek Neuznávané reklamace a tím mě motivoval k mému příspěvku na stejné téma. Je to už nějaký pátek, ale pamatuji si to dobře. Byl jsem ve vztahu s ženou, která měla dvě děti 7 a 10 roků kluka a holku. Jednoho dne jsme šli reklamovat boty, které jim před dvěma měsíci koupila v obchodě Deichmann. Přinesli jsme tam dvoje nově vypadající, ale rozpadlé boty. Prodavačka zavolala vedoucí a ta nám začala vysvětlovat, že jsme si nepřečetli "návod" k těm botám, že to jsou boty vycházkové a ne sportovní, že se musejí udržovat atd... Znáte nějaké normální zdravé dítě, které by například cestou ze školy neskákalo v kaluži nebo nekoplo do kamínku nebo neběhalo? Paní vedoucí bylo řečeno "takže vážená dostali jste 1200,- za dvoje boty pro děti, po dvou měsících se rozpadnou a vy teď vlastně řeknete, že chyba byla v tom, že ty děti v těch botách chodily" , "to znamená že je měli mít na výstavu?..."

I přes veškerou snahu výsledek byl, že nám prostě reklamaci neuznali.


Následně jsem si pak přečetl příbalový leták a vše jsem se tam dočetl. Skutečně to tam je velice chytře popsané v podstatě v nich nesmí děti chodit. Výslovně tam bylo např., že s nimi nesmíte na mokrý trávník apod. Prostě vlhko lepidlu nesvědčí... Zakončím svůj příspěvek podobně jako kolega. Takové jednání je pro nás spotřebitele absolutně nepřijatelné, a tak nezbývá nic jiného než bojkot takových firem. Společnost Deichmann není výrobce je to řetězec pro prodej bot různých značek založená v roce 1913 v německém Essenu, kde se dodnes nachází centrála koncernu. Společnost Deichmann SE má v současnosti více než 3 800 kamenných prodejen ve 26 zemích. Z dostupných informací si myslím, že pravidla a kvalitu zboží, které praktikují u nás by si v Německu nemohli dovolit.


Deichmann logo

31 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

xxxxx

bottom of page