​Redakční Blog ZAMYSLET.CZ - příspěvek
Návrat na úvodní stránku BLOGU

Neuznávané reklamace

Každý podnikatel alias firma usiluje hlavně o zisk, což je v pořádku, ale zároveň musí fungovat spokojenost zákazníka. Mnozí často prezentují, jak je to pro ně důležité, ale chovají se úplně jinak. Tyto „PR pohádky“ jsou až do nebe volající drzostí. Klasickým příkladem je masová reklama na boty v prodejnách CCC, ovšem když nastane jakýkoliv problém s kvalitou, tak mají opakovaně stejný postoj, a to striktně neuznávat reklamace. Jsou i případy, kdy u dětských bot došlo po 3 dnech k upadnutí podpatku nebo odlepení podrážky, tedy evidentně po velmi krátké době, přičemž dítě určitě nenachodí ani desítky kilometrů v náročném terénu, a přesto byl postoj chladnokrevně odmítavý. Takové jednání je pro nás spotřebitele absolutně nepřijatelné, a tak nezbývá nic jiného než bojkot takových firem. Z toho plyne jednoduchý závěr: nekupujte žádné boty u firmy CCC a uvidíme časem, zda přehodnotí svůj postoj.


19 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

xxxxx