Punčocha
ABSURDITY
Definice absurdní tedy nesmyslný, nevhodný a hloupí označuje věci a skutky, které nedávají smysl, jelikož jsou v rozporu se zdravým rozumem. Absurdit se v naší společnosti děje každý den mnoho a nemá smysl mlčet!

Každý z nás má nebo měl mámu. Někdo má svou mámu rád někdo ne, vztahy můžou být různé. Já jsem svou mámu měl rád vždy, jen jsem strašně...

- 9. 6.
Negativní image firmy EATON
Většina firem se normálně snaží nastavovat efektivní procesy, zvyšovat produktivitu, realizovat projekty na zlepšování, ale také budovat...
6

- 6. 5.
Čekání na rehabilitace – ostuda našeho zdravotnictví
Koho někdy chytly záda, tak ví moc dobře, co je to za bolest. V ten moment se člověk kroutí na posteli a slovně si nahlas ulevuje, až...
24

- 24. 4.
Legrace s Českou poštou
Na úvod musím prohlásit, že jsem měl a přese všechno mám rád Českou poštu. Jako dítě jsem byl amatérským filatelistou a teď v dospělosti...
22

- 22. 4.
Den Země 2022
Den Země je každoroční celosvětová událost organizovaná 22. dubna a zaměřená na propagaci a podporu ochrany životního prostředí. Poprvé...
14

- 8. 4.
Pumpaři si nehorázně zvýšili marži až o 92 %
V České republice už je dlouho tradicí, že když se něco stane na světovém trhu, tak ceny letí hned vzhůru s argumentem, že je to...
8

- 30. 3.
Trapná milost prezidenta aneb ochrana mocných
Udělená milost prezidenta pro Miloše Baláka, který byl šéfem lánské obory je do nebe volající ostudou. Místo toho, aby šel sedět...
8

- 25. 3.
Nenažranost a negativní image firmy Nestle
Po agresivním ruském útoku na Ukrajinu se z Ruska stáhly takřka čtyři stovky západních firem napříč různými odvětvími. Jednou z výjimek...
8

- 24. 3.
Nespolehlivé DHL a marketingové kecy
Světově známá firma DHL se všude prezentuje, jaké má perfektní služby, marketingově se přetřásá s okázale usměvavými lidmi v...
10

- 17. 3.
Uprchlíci z Ukrajiny - ženy v ohrožení
Situace na úřadech a v centrech pro uprchlíky je mnohde chaotická. Ukrajinci se ve frontách předbíhají a například získat vízum může být...
38

- 16. 3.
MOL prodával benzín Natural 95 za 95,80 Kč/litr a naftu za 104,60 Kč/litr
Ruská agresívní válka na Ukrajině má mnoho ekonomických dopadů. Jeden z nich již pravidelně vidíme u čerpacích stanic, neboť cena...
8

- 4. 3.
Negativní image značky BMW
Téměř každá firma usiluje o posilování dobrého jména, tedy svým produktem, vývojem, reklamou, PR aktivitami, službami, zárukou, ale i...
22

- 28. 2.
Telemarketing
Pokud bychom dělali statistiku podvodů, lží a následně udělali žebříček nejhorších, určitě by se "mobil" dostal do Top 10. Telemarketing...
29

- 26. 2.
Nekalé praktiky AAA Auto Praha
Postupně roste nespokojenost zákazníků se službami a chováním známé firmy AAA Auto Praha. Kromě četných „PR pohádek“ o stavu aut,...
21

- 18. 2.
Lidé sice kradou, ale …
Normální člověk si řekne: „To snad není ani možné“. O co jde ? To, že lidi kradou, už většina lidí bere jako smutný fakt ve společnosti....
20

- 17. 2.
Neuznávané reklamace II
Před dvěma dny kolega z redakce zveřejnil příspěvek Neuznávané reklamace a tím mě motivoval k mému příspěvku na stejné téma. Je to už...
25

- 14. 2.
Neuznávané reklamace
Každý podnikatel alias firma usiluje hlavně o zisk, což je v pořádku, ale zároveň musí fungovat spokojenost zákazníka. Mnozí často...
19

- 10. 2.
Skončí v Evropě Facebook a Instagram?
Na začátku tohoto týdne společnost Meta Platforms, jejímž zakladatelem a šéfem je Mark Zuckerberg, vydala prohlášení, že kvůli sporům o...
24

- 3. 2.
Nekomunikace
Plno podnikatelů „brečí“ jak jim klesly tržby a zisky, ovšem mnoho z nich ani není schopno odpovědět na poptávku. Podobně, když mají...
3

- 1. 2.
Když programátor myslí jako programátor
Kdo má zkušenost s programátory ví, že je to velice zvláštní druh lidí a někdy je s nimi dost složitá komunikace. Uvedeme pouze jeden...
13

- 31. 1.
Přesun výroby do Číny alias do Asie
Často slyšíme, jak chybí chipy do aut a zákazníci musí čekat měsíce na nový vůz nebo jak rostou ztráty automobilek z nerealizované...
8

- 28. 1.
Cena piva Plzně v ČR a v Německu...o Vánocích
Je skvělé být členem EU, ve které se uplatňuje podobná alias údajně skoro stejná cenová politika a všichni členové EU jsou si rovni....
11